نویسنده ای به نام دل


سوگل هستم !

به من مجــــــــــــــوز چاپ نمی دهند..

می گویند داستـــــــــــــــانی که نوشتی قابل باور نیست

اما من.....

فقط خاطـــــــراتم را نوشــــــتم


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت19:08---23 تير 1392
اپممممممم
پاسخ:خوب


محمد
ساعت10:43---22 تير 1392
واسه وب زیبات بهت تبریک میگم

پستات عالی بودن

امیدوارم موفق باشی

اگه دوس داشتی ب منم ی سر بزن

دوس دارم لینکت کنم ولی چون لوکس بلاگی و من بلوگفا نمیشه

در هر صورت بهت تبریک میگم
پاسخ:خیلی ممنون وب شما هم فوق العادس!


ehsan
ساعت16:31---21 تير 1392
عالی بود

AliReza
ساعت14:56---21 تير 1392
سلام خیلی قشنگ بود آبجی

راستی من تازه یه سایت زدم خوش حال میشم بیای داخلش و فعالیت کنی خودت هم می تونی داخل سایت پست بذاری

امیدوارم ببینمت داخل سایتم

بازم بهت سر می زنم

http://kanafa.ir/
پاسخ:وب قشنگی بود...آفرین.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 21 تير 1392برچسب:,ساعت 14:36 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com